Subject: Sõpruse pst 257, Tallinn tuleohutuse kontrollkäik
From: <[email-masked]>
To: "Liina Valner" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 15:53:39 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kirjutan Teile seoses kontrollkäiguga Sõpruse pst 257, Tallinn 
„8-Korruseline Elamu- Ja Ärihoone“

Kas Tallinna, Sõpruse pst 257 korteriühistu, 80201113 esitas Teile nõutavad 
alljärgnevad dokumendid?

1.	EVAKUATSIOONIVALGUSTUSE HOOLDUSAKT
2.	SUITSU JA SOOJUSE EEMALDUSSEADMESTIKU HOOLDUSAKT LOOMULIK SUITSUEEMALDUS
3.	AUTOMAATSE TULEKAHJUSIGNALISATSIOONISÜSTEEMI HOOLDUSAKT

Kas hooldusleping oli sõlmitud ja võite kinnitada, et kõik vastab nõuetele 
ning vastavad hoolduaktid olid tehtud?

Lugupidamisega,

Rene Kruusmann

Reti Ärimaja OÜ

Tel: 53 427 793

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.werbung.ee <http://www.werbung.ee/>

This message, including any attachments hereto, may contain privileged or
confidential information and is sent solely for the attention and use of the
intended addressee(s). If you are not an intended addressee, you may neither
use this message nor copy or deliver it to anyone. In such case, you should
immediately destroy this message and kindly notify the sender by reply 
email.
Thank you.